Vandaag GRATIS verzending naar NL & BE

Veelgestelde Vragen

  • Hoe veilig is mijn online bestelling?
Bij een online aankoop met IDeal of uw creditcard worden al uw gegevens ingevoerd in een SSL-beveiligde webpagina. Uw gegevens worden dan SSL-gecodeerd en direct naar het netwerk van onze creditcardaanbieder gestuurd, waar uw kaart en transactie wordt geautoriseerd en goedgekeurd. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wij behouden ons het recht voor om op elk moment na ontvangst van de bestelling de bestelling, of een deel daarvan, naar eigen oordeel te accepteren of te weigeren, zelfs nadat de klant een orderbevestiging heeft ontvangen of nadat de creditcard is geautoriseerd. Indien de creditcard reeds is geautoriseerd voor de aankoop en de bestelling wordt geannuleerd, zullen wij een creditering geven voor de oorspronkelijke betalingswijze.

Houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn ingepakt of verzonden, niet kunnen worden geannuleerd.

  • Wat moet ik doen als ik ontbrekende items in mijn bestelling heb?
Als er nog iets ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden behandeld en verzonden vanuit ons magazijn in Europa.

Wij verwerken de bestellingen tussen maandag en zaterdag. Bestellingen worden binnen 24 uur na de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdatum verzonden.

Neem contact met ons op als u na 5 werkdagen vanaf de dag dat u uw betaling heeft afgerond geen verzendbevestiging meer ontvangt.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail. De e-mail bevat informatie en instructies over hoe u de verzending van uw bestelling online kunt volgen. Als u geen orderbevestiging ontvangt binnen 2-5 werkdagen. Gemiddeld, 72 uur (3 werkdagen) na uw bestelling, kunt u ons een e-mail sturen.

Vergeet niet dat het normaal is als u uw bestelling niet direct na ontvangst kunt volgen. Houd er 24-48 uur later rekening mee dat uw tracking details moeten worden bijgewerkt.

  • Wanneer komt mijn bestelling aan?

Houd rekening met 24 uur verwerkingstijd en tot 5-20 dagen voor verzending vanwege de reproductie en de grote vraag. Annulering van uw bestelling of eventuele wijzigingen in uw bestelling is slechts toegestaan tot 24 uur na uw besteltijd. Als het meer dan 24 uur duurt, kunnen we de bestelling niet annuleren of wijzigen.

Retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop en u wilt een artikel retourneren, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. Vermeld uw ordernummer en de reden van uw retourzending. Onze klantenservice zal de aanvraag voor een retourzending beoordelen en zal verdere instructies sturen als de retourzending is goedgekeurd.

Zie voor een lijst van de uiteindelijke verkoop van artikelen ons retourbeleid. Alle retouren moeten in originele staat zijn en de verpakking moet intact zijn.

  • Wordt de verzending van mijn retouren gedekt?
Alle verzendkosten voor de retourzending en andere diverse kosten zijn voor rekening van de klant.

  • Wat als het artikel of de artikelen die ik heb ontvangen defect/onjuist/beschadigd zijn?
Neem binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op als u goederen heeft ontvangen die onjuist zijn, ontbreken en/of defect zijn. Vermeld uw ordernummer, foto's van het (de) artikel(en) en alle gerelateerde referenties bij ontvangst van uw pakket. Wij zullen ons uiterste best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

  • Hoe lang duurt het retourproces?
Het verwerken van retouren kan tot 14 werkdagen duren vanaf de dag dat we je retour ontvangen. Wij zullen u een e-mail sturen ter bevestiging zodra uw retourzending is verwerkt.

  • Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Alle terugbetalingen zullen worden gecrediteerd op uw originele betalingsvorm. Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, worden de terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of het annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, gestuurd. Neem contact op met de kaartuitgever met vragen over wanneer het tegoed op uw rekening wordt bijgeschreven.

Als u nog geen tegoed heeft ontvangen voor uw retourzending, kunt u dit doen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening is bijgeschreven.
6983+ Tevreden Klanten
GRATIS verzending naar NL en BE
Niet tevreden? Geld terug!
Ons team beantwoord alle vragen binnen 24 uur
Sale

Unavailable

Sold Out